Maini inzestrate de Ben Carson – recenzie

Articol oferit de: Libraria Maranatha

Autorul acestei carti este Ben Carson, cunoscutul director al sectiei de Neurochirurgie Pediatrica din spitalul John Hopkins din Baltimore. Ben Carson este recunoscut datorita primei operatiide separare a unor siamezi. Realizand ca reusita il face tot mai cunoscut, Ben Carson s-a gandit sa-si prezinte in scris experienta propriei vieti. Astfel, proiectul acesta a devenit realitate odata cu publicarea catii Maini inzestrate.

Chiar daca Ben Carson isi dezvaluie calatoria vietii sale nu uita sa scoata in evidenta calauzirea lui Dumnezeu de care a beneficiat in fiecare moment. Chiar titlul cartii Maini inzestrate ne trimite cu gandul la planul lui Dumnezeu, la comoara care o pune in fiecare persona. In timpul vietii lui Ben Carson, Dumnezeu a ocupat un loc important, primind o educatie in acest sens.

Prin urmare, Ben Carson recunoaste inzestrarea cu care a fost binecuvantat, dar si implicarea mamei sale in viata lui. CarteaMaini inzestrate ne invita la o calatorie impreuna cu medicul Ben Carson, o calatorie in trecut, trecutul copilariei si al tineretii sale. Pana si copilaria autorului a fost marcata de situatii neplacute. In acea perioada parintii lui Ben s-au despartit, iar el impreuna cu mama si cu fratele mai mare au fost nevoiti sa se mute. Perioada urmatoare nu a fost deloc usoara pentru ei. Motivul pentru care nu au renuntat la lupta a fost increderea in Dumnezeu, faptul ca nu ii va parasi niciodata.

Situatia scolara a lui Ben era destul de slaba, dar nu a impiedicat-o pe mama lui sa il incurajeze si sa-l determine sa spere la un viitor stralucit. Avand un sprijin constant, Ben Carson accepta schimbarea in viata lui, punct important pentru viitoarea cariera. Setea de cunoastere a fost activata si nimic nu-l mai oprea sa-si doreasca sa devina medic. Cu noile dorinte in inima, Ben Carson intra intr-o lupta apriga. In timpul studiilor sale isi da silinta sa fie printre cei mai buni si astfel va fi acceptat la spitalul John Hopkins.

Cartea Maini inzestrate pune accentul pe importanta existentei unui sprijin in viata, la fel cum in dreptul lui a fost mama sa. Autorul recunoaste ca daca nu ar fi fost ea, viata lui nu mai era aceeasi. Tot in aceasta carte autorul vrea sa-si convinga cititorii sa nu le fie teama sa tinteasca cat mai sus, aratand ca orice meserie am avea este importat sa credem ca putem sa realizam totul. Cartea Maini inzestrate a captivat nenumarati oameni, ghidandu-i inspre atingerea oricarui vis.

Prin intermediul acestei carti Ben Carson isi expune crezul sau cum ca fiecare are o capacitatea, o putere prin care se poate transforma intr-o persoana cu adevarat superioara printr-un proces care cere perseveranta. Autorul incearca sa demostreze faptul ca fiecare persoana trebuie sa lupte cu proria lui fire, sa o educe si sa o ridice la cel mai inalt nivel. Ben Carson sustine ca pentru a depasi linia mediocritatii este necesara o debarasare de toate impuritatile care impovareaza mintea.

Pe paginile cartii Maini inzestrate, Ben Carson aminteste fiecaruia faptul ca detinerea unui creier nu este o intamplare, de aceea el trebuie folosit intr-un scop bun. Prin acesta carte, Ben Carson si-a dezvaluit trairile din timpul vietii sale, cu dificultati, cu neajunsuri, cu bucuriile care le aduce in final lupta, aspecte care au inspirat multi tineri si nu numai. Printr-o analiza subiectiva, Ben Carson devine model pentru cei care stau la rascruce de drum si nu stiu incotro sa mearga.

Cartea Maini inzestratere prezinta vocea aducatoare de inspiratie si de energie. Prin intermediul ei, autorul il indeamna pe cititor sa nu renunte la visul pe care si l-a tesut in minte, ci sa creada in implinirea lui, sa faca tot ce-i sta in putinta ca visul sa devina realitate.Sublineaza ca niciun factor extern, mediul sau posibilitatile nu pot reprezenta un impediment in fata dorintei arzatoare de a pasi cu incredere inspre implinirea oricarui vis.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Biblia audio dramatizata. Asculta Biblia!