Imaginea de Ansamblu de Ben Carson – recenzie

Articol oferit de Libraria Maranatha

Autorul cartii Imaginea de ansamblu este recunoscut sub imaginea medicului care a rasturnat imposibilul intr-o realitate fericita. Este vorba de cunoscutele cazuri de operatie prin care a separat siamezi gemeni. De asemenea, autorul este recunoscut pentru caracterul binefacator si pentru actiunile de incercare de a trece dincolo de partea exterioara a tinerilor si de a patrunde in viata lor interioara. Imaginea de ansamblu este una dintre cartile lui Ben Carson prin care incearca sa produca o schimbare in viata tinerilor, dar nu numai. In cartea sa, Ben Carson dezvaluie secretele care au stat la baza succesului sau, care au constituit drept fundatie deaspura careia a putut sa cladeasca in continuare. Aceste materiale importante au fost conceptele filozofice si spirituale in care a crezut si pe care le-a experimentat. Crezand in potentialul propriu, dedicandu-se cunoasterii, dorind sa schimbe imaginea lumii si cu o credinta ferma in Dumnezeu a stiut ca poate sa tinteasca cat de sus vrea, pentru ca dorinta ii va fi implinita.

Cartea Imaginea de ansamblu ofera o privire din mai multe parti asupra credintei si asupra greutatilor din viata, focalizand atentia asupra efectelor benefice care vin in urma celor experimentate, inserand ideea ca orice situatie dificila poate sa fie imbunatatita si inlocuita cu ceva mai bun. In prima parte a cartii Imaginea de ansamblu, Ben Carson marturiseste cum a reusit el sa cultive o perspetiva mareata in timpul vietii sale. Apoi, pe tot parcursul cartii autorul isi convinge cititorii ca exista mai multe cai prin care fiecare poate sa fie dobandita o familie, o prietenie sau o cariera, dar cu conditia de a avea in minte imaginea de ansamblu.

Chiar daca titlul cartii Imaginea de ansamblu ne-ar trimite cu gandul la aspecte generale, totusi cartea vorbeste despre lucrui care merita o importanta deosebita pe durata vietii. Prin cartea sa Ben Carson insufla ideea de perseverenta, de lupta continua pentru idealul propus. Imaginea de ansamblu nu este o carte despre cum sa ai succes sau sa reusesti in viata, ci despre motivul pentru care ti-ai dori sa izbutesti.

Imaginea de ansamblu este o carte despre cautarea unei viziuni pentru propria viata, care va duce la o restabilire a prioritatilor, schimbare care va duce la inspiratia transformarii lumii din jur. Desi Ben Carson aminteste de crezul sau, el nu uita sa aminteasca de Persona Divina care inspira incredere si curaj in sufletul care Il cere. La fel ca in celelalte carti si in carteaImaginea de ansamblu sunt inserate franturi din viata lui Ben Carson prin care invata auditoriul sa traiasca intr-un mod aparte, sa iasa din mijlocul lumii mediocre si sa-si stabileasca un traseu in viata, sa se deprinda cu existenta in permanenta a unui punct care trebuie atins.

Cu dorinta de a indeplini doar ceea ce este mai bine, Ben Carson demonstreaza felul cum ar trebui sa arate imaginea de ansamblu a societatii, lansand totodata si cateva solutii in vederea rezolvarii acestor probleme. Diversitatea rasiala, ingrijirea medicala si educatia sunt punctele asupra carora Ben Carson insista in prezentarea sa. El indica felul cum ar trebui sa fie privite aceste probleme ale societatii prin prisma imaginii de ansamblu si ce ar trebui sa se faca pentru a imbunatatii situatia.

Cartea Imaginea de ansamblu discuta despre puterera de a face cat mai mult bine pentru cei de langa tine. Ceea ce Ben Carson sublineaza este faptul ca binele care poate sa fie facut este cu putinta doar atunci cand perspectivele oamenilor vor fi largite si cand vor fi restabilite sursele de energie si prioritatile. Ben Carosn considera ca fiecare poate sa fie inspirat si la randul sau sa inspire pe cei de langa el. Prin cartea Imaginea de ansamblu doctorul Ben Carson isi propune sa isi opreasca cititorii din lunga alergare si ii invita la un nou mod de a privi lucurile – o noua perspectiva, care va schimba viata oricui.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Biblia audio dramatizata. Asculta Biblia!